17-19 marca 2005, Pałac Kultury i Nauki w Warszawie
W tegorocznej, XI już edycji wzięło udział 222 wystawców wśród których były firmy z Czech, Hiszpani, Niemiec, Beligi, Francji i Włoch. Targi EuroGastro są rekomendowane przez wszystkie ważne stowarzyszenia branżowe i realizowane przy współpracy z czasopismami i portalami branżowymi - Gastrona.pl.
W tym roku rozszerzono dotychczasową tematykę i opracowano nową formułę imprezy, która całościowo zrealizowała oczekiwania branży, m.in. o ofertę dla barmanów „Drink & Bar”, targi wyposażenia hoteli „WorldHotel”, targi technik i usług cateringowowych „Catering” oraz targi piekarskie i cukiernicze „EuroSweet”.
Podczas targów zaprezentowano najnowsze produkty, technologie i innowacyjne rozwiązania. Wśród odwiedziających zanotowano obecność profesjonalistów z całego świata, a wśród nich właścicieli i top management hoteli, restauracji, sieci gastronomicznych, punktów zbiorowego żywienia oraz sklepów, super- i hipermarketów, a także dostawcy urządzeń, towarów i usług dla sektora HoReCa.
Targi MT Polska stały się doskonałą okazją do rozmów biznesowych i nawiązania kontaktów z partnerami i kontrahentami. Uczestnicy targów mieli bezpośrednią możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami w branży gastronomiczno – hotelarskiej i porównania ofert konkurencji.
Targi podzielono według obszarów działalności firm gastronomicznych: EuroGastro, WorldHotel, Drink&Bar, EuroSweet oraz Catering.
W dziale - Catering wyszczególniono następujące branże:
Organizatorzy- Hotele
- Restauracje
- Firmy cateringowe
- Organizatorzy imprez okolicznościowych
Technologie- Magazynowanie
- Przygotowanie
- Organizacja
- Transport
- Obsługa
- Dystrybucja
- Utrzymywanie potraw w stałej temperaturze
- Regeneracja żywności
Urządzenia techniczne- Meble cateringowe
- Podgrzewacze naczyń
- Wózki
- Bemary
- Termosy
- Dystrybutory napojów
- Systemy dystrybucji potraw
- Opakowania
- Dekoracja i oprawa artystyczna
- Namioty i parasole
- Pawilony
- Sceny, estrady, parkiety
- Sprzęt nagłośnieniowy i oświetlenie
|