Makro Cash&Carry zaprezentowało swoją ofertę podczas targów Polagra-Food w Poznaniu. Przez cztery dni targowe firma prezentowała profesjonalne rozwiązania dla sektora HoReCa, a także niezależnych sklepów detalicznych.
Szeroki asortyment Makro Cash&Carry został podzielony na targach na dwie części: ofertę dla branży HoReCa i tę skierowaną do osób prowadzących niezależne sklepy detaliczne. Stąd nasza obecność w dwóch różnych pawilonach – wyjaśniał podczas spotkania z dziennikarzami Artur Wójcik, Manager ds. Klientów Traders Makro Cash&Carry.
Na stoisku zlokalizowanym w sektorze gastronomicznym można było poznać ofertę sprzętu gastronomicznego, a także produktów skierowanych specjalnie do restauracji. Profesjonalnie urządzona kuchnia targowa stała się miejscem, w którym można było zaczerpnąć wiedzy fachowej.
Grzegorz Kazubski – Menadżer Makro Centrum HoReCa w Warszawie instruował między innymi jak dobrze przygotować dania kuchni włoskiej. Robert Ciechomski – Szef Kuchni Makro Centrum HoReCa przygotowywał na oczach zwiedzających targi sushi maki. Dobrymi radami i wskazówkami służył także jeszcze jeden szef kuchni Makro - Michał Grzywacz.
Tuż obok kuchni usytuowany został wzorcowy bar. Popis przygotowywania drinków na bazie alkoholi dostępnych w halach Makro dał Marek Posłuszny – wielokrotny mistrz barmanów w kategorii flair.
Zwiedzający mieli także okazję sprawdzić jak przygotowuje się doskonałe w smaku espresso, a także inne napoje kawowe. Nie zabrakło oczywiście degustacji nowej w ofercie Makro kawy marki Rioba. Radą w kwestiach serwowania wina, a także układania karty win służyli sommelierzy pracujący w Makro. Restauratorzy, którzy odwiedzili stoisko targowe Makro otrzymywali więc pełen pakiet wiedzy, gotowych rozwiązań i pomysłów.
Staramy się kompleksowo obsługiwać naszych klientów. Chodzi o dostarczanie klientom odpowiedniego wyposażenia, produktów jak i wiedzy – stąd oferta szkoleniowa i konsultingowa – wyjaśniał podczas Polagry Leszek Jurczak – Manager ds. Klientów HoReCa Makro Cash&Carry.
Wzorcowy koncept sklepu samoobsługowego przedstawiany był na drugim stoisku Makro. Nowością, związaną z ogólnoświatowymi trendami, było rozbudowanie jego części chłodniczej. Coraz więcej klientów, również tych mniejszych sklepów, zwraca uwagę na świeżość produktów. Sprzęt chłodniczy musi zajmować ważniejszą pozycję w sklepie – przekonywał Artur Wójcik.
Więcej szczegółów dotyczących Programu Doradztwa dla Handlu Detalicznego znaleźć można w halach Makro. Konsultanci Makro służą fachową wiedzą w tym zakresie.
Zapraszamy do hal Makro na terenie całego kraju oraz do nowo otwartego w Warszawie Makro Centrum Rozwoju Firm składającego się z trzech wyspecjalizowanych działów: Makro Centrum HoReCa, Centrum Doradztwa dla Handlu Detalicznego oraz Świata Prezentów Makro. Więcej informacji na www.makrocentrum.pl oraz na www.makro.pl.
Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl Zapoznaj się z regulaminem.