W dniach 23 - 25 lutego w Kołobrzegu w Hali Milenium przy ul. Łopuskiego 38 odbyły się XXXIX targi z cyklu Tur-Gastro-Hotel.
Targi Tur-Gastro-Hotel objęte są stałym patronatem Ministerstwa Gospodarki i Pracy a patronatem medialnym ze strony Polskiego Radia Program I oraz Poratlu Gastrona.pl. Ponadto patronatu targom udzielił Głos Pomorza i Radio Koszalin.
Była to pierwsza edycja targów w tym mieście ale, jak zapewniają organizatorzy – Poznańska Agencja Targowa Inexpo – na pewno nie ostatnia. Już dzisiaj, wiele firm zapowiedziało swój udział w przyszłorocznej edycji kołobrzeskich targów. Jak podkreślają Wystawcy, targi regionalne stanowią dla nich doskonałą okazję do zaznajomienia się z oczekiwaniami klientów i weryfikacji ich na miejscu, nawiązania nowych kontaktów handlowych, wymiany poglądów, doświadczeń i pomysłów. Dla gości odwiedzających jest to natomiast znakomita szansa na zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi, aktualnymi trendami i zmianami w światowym hotelarstwie i gastronomii.
Po raz kolejny znalazła zatem potwierdzenie teza, że dla restauratorów, hotelarzy, cukierników i piekarzy, wygodniejsze są targi regionalne, organizowane bezpośrednio na terenie ich działalności. Taka forma targów oszczędza ich czas i pieniądze, pozwalając na dokładne zapoznanie się z prezentowaną ofertą targową – umożliwiając przeanalizowanie propozycji i ofert poszczególnych Wystawców, dokonanie niezbędnych pomiarów i podjęcie optymalnej decyzji. Przy czym nie wiąże się to z kosztownymi wyjazdami na targi w inne, odległe rejony kraju. Dla tych z Państwa, którzy nie zdążyli zapoznać się z pełną ofertą wystawców, portal Gastrona.pl , jak zwykle przygotował relację handlową, dzięki której z ofertą targową wystawców zapozna sie ponad 30.000 użytkowników portalu.
Zaproszenie do udziału w targach Tur-Gastro-Hotel Kołobrzeg 2005 skierowane zostało do producentów, kooperantów, dystrybutorów, importerów i handlowców w dziedzinie modernizacji, wyposażenia obiektów noclegowych i gastronomicznych oraz firm działających w branży piekarniczej i cukierniczej. W sumie sześćdziesiąt znanych i uznanych firm z całego kraju prezentowało swoją ofertę.
Jednak targi to nie tylko prezentowana oferta produktów i usług. To także szeroki wachlarz atrakcyjnych imprez towarzyszących targom, konkursów, pokazów, degustacji gwarantujący, że każdy zainteresowany znajdzie dla siebie coś ciekawego.
Środa, pierwszy dzień targów, to dzień branżowy - poświęcony całkowicie spotkaniom biznesowym – niezakłócony emocjami towarzyszącymi konkursom i pokazom. W tym dniu odbywały się profesjonalne szkolenia i prezentacje m.in. show kulinarne na produktach firmy Nestle FoodServices, w wykonaniu mistrza Kurta Schellera oraz wykłady i prelekcje firm : Fagor i Reinex a także szkolenia z zakresu produktów spożywczych dla gastronomii .
W czwartek i w piątek odbywało się wiele ciekawych konkursów w kategorii Profesjonalistów i Juniorów - na relacje z których już dziś serdecznie zapraszamy.
Tradycyjnie już w czasie trwania targów na stoisku firmy Reinex uzyskać można było informacje na temat HACCP wraz z wszystkimi niezbędnymi instrukcjami wdrażania i stosowania.
Ogólnie podsumowując targi w Kołobrzegu należy uznać za udane. Klienci z Pomorza, zainteresowani podnoszeniem standardu swoich obiektów, licznie odwiedzili nasze targi.
|