W dniach 30 września–2 października 2004 roku w Krynicy Zdroju w Hali MOSiR przy ul. Park Sprotowy 5 odbyły się targi TUR-GASTRO-HOTEL zorganizowane przez Poznańską Agencję Targową INEXPO. Była to już 35 edycja targów TUR-GASTRO-HOTEL. Targi TUR-GASTRO-HOTEL Krynica Zdrój 2004 objęte zostały honorowym patronatem Burmistrza Krynicy Zdroju p. Emila Bodziony.
Targi TGH objęte są patronatem Ministerstwa Gospodarki i Pracy.
Patronatu medialnego udzieliły:
Polskie Radio S.A. Program I, Dziennik Polski,
Portal internetowy Gastrona.pl
Uroczystego otwarcia targów dokonał Burmistrz miasta p. Emil Bodziony. Zaproszenie do udziału w targach TUR-GASTRO-HOTEL Krynica Zdrój 2004 skierowane zostało do producentów, kooperantów, dystrybutorów, importerów i handlowców w dziedzinie modernizacji, wyposażenia obiektów noclegowych i gastronomicznych oraz firm działających w branży piekarniczej i cukierniczej.
Na targach w Mikołajkach swoją ofertę zaprezentowały firmy z całej Polski, zarówno te regularnie biorące udział w targach TUR-GASTRO-HOTEL, jak i te, które pod szyldem TUR-GASTRO-HOTEL, swoją ofertę prezentowały po raz pierwszy. Była to I edycja targów w Krynicy Zdroju i 35 z cyklu TUR-GASTRO-HOTEL. Mamy nadzieję, że targi w Krynicy Zdroju na stałe wpiszą się w kalendarz imprez gastronomiczno-hotelarskich w kraju i corocznie będą gromadzić bogatą ofertę wystawiających się firm przyciągającą liczne grono Gości odwiedzających.
Łącznie na blisko czterdziestu stoiskach swoje wyroby prezentowało pięćdziesięciu producentów, dystrybutorów, hurtowników i usługodawców działających w sektorze HoReCa oraz w branży piekarskiej i cukierniczej. Na targach prezentowano najnowsze technologie, nowoczesne urządzenia, najwyższej klasy produkty i optymalne rozwiązania służące podnoszeniu standardu usług hotelarskich i gastronomicznych.
Targi TUR-GASTRO-HOTEL w Krynicy były doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów handlowych, zapoznania się z nowościami, aktualnymi trendami, wymiany poglądów, doświadczeń i pomysłów mogących znacznie pomóc w zwiększeniu atrakcyjności i konkurencyjności obiektów, co wydaje się szczególnie ważne teraz, kiedy Polska jest członkiem UE.
Wiadomo, że wystrój i wyposażenie będą decydowały o popularności obiektu. A smaczne, profesjonalnie przygotowane (przy użyciu najnowszych technologii i zdrowych produktów) pożywienie, decydować będzie o sukcesie obiektów gastronomicznych. Szeroki wachlarz atrakcyjnych imprez towarzyszących targom, konkursów, pokazów, degustacji gwarantował, że każdy zainteresowany znajdzie dla siebie coś ciekawego. |