Kolejne dwa dni zapamiętamy z niezwykłej dynamiki dzięki licznym zwiedzającym, którzy przyjechali, by zapoznać się najnowszymi rozwiązaniami dla lokali gastronomicznych i obiektów noclegowych, a także wydarzeniom, które towarzyszyły ekspozycji.
Sercem targów byłą oczywiście strefa kulinarna, gdzie odbywał się18. finał Kulinarnego Pucharu Polski. Wyniki konkursu ogłoszono 3 października podczas uroczystej Gali, która odbyła się w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Na najwyższym podium, po raz drugi, stanął Bartosz Peter, któremu w drodze do zwycięstwa towarzyszył Dawid Wojciechowski. Na kolejnych miejscach uplasowali się: Bartosz Fabiś i Michał Kozłowski – II miejsce oraz Kamil Tłuczek i Piotr Kuzdro – III miejsce.
Zainteresowaniem gości targowych cieszyły się również spotkania na temat budowania marki w gastronomii, tej własnej, jak i restauracji. Ekspertki z Agencji Marketingowej MOMA zdradziły zaprezentowały pakiet wskazówek, które pozwolą szefom kuchni i restauratorom zrozumieć zasady tworzenia silnych brandów i ich skutecznego wykorzystywania.
Tegoroczną edycję targów odwiedzili również Mistrzowie Smaku niemalże z całej Polski, wyłonienie w plebiscycie organizowanym przez wydawcę dzienników Polka Press. Uroczyste wręczenie nagród miało miejsce na scenie targowej trzeciego i czwartego dnia targów.
Ostatni dzień targowy zakończony został mocnym akcentem hotelarskim. Na Międzynarodowe Targi Poznańskie przyjechało ponad 1000 hotelarzy, aby wziąć udział w piątej edycji <HMC> Hotel Marketing Conference. Tego dnia poznaliśmy także mistrzów carvingu w ramach konkursu organizowanego przez Carving-Gniech.
Na kolejną edycję targów zapraszamy w 2019 roku, w dniach 30 września – 3 października.