Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Akademia Inspiracj...
EuroGastro i World...
Za nami WorldFood ...
Międzynarodowe Tar...
MAKRO bliżej podha...
Michał Kuter i Ern...
Podsumowanie 7. Ta...
3-gwiazdkowy szef ...
MAKRO świętuje re-...
24. edycja Międzyn...
Kongres Szefów Kuc...
Targi WorldHotel 2...
Targi Polagra R...
Premiera nowych ur...
IV edycja Targów G...
Festiwal Oscypka n...
Czwarty dzień VII ...
Trzeci dzień VII E...
Europejskie Targi ...
Europejskie Targi ...
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Winterhalter Polska
Smoker
Robot - Coupe
Espiga
M&M Gastro
Makro Cash & Carry
LMS Online Sp. z o.o.
Caffetea
Gorbi
RATIONAL
Artykuły spożywcze
Pizzola
Caffetea
Sokołów
Nektar Natura
Uzdrowisko Wysowa S.A....
Barry Callebaut
Lemonia
Makro Cash & Carry
Belfood
Secpol
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Targi i wystawy
Za nami WorldFood Warsaw 2017!    


Przez trzy dni, 300 Wystawców z 25 krajów gościło w stolicy na zaproszenie Organizatorów podczas IV. edycji Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood. Wśród nich byli reprezentanci Grecji, Tajlandii, Ukrainy, Włoch, Holandii, Wielkiej Brytanii, Czech, Korei, Iranu, Sri Lanki, Chin i wielu innych krajów.

Czwartą edycję podsumowuje Agnieszka Szpaderska manager Targów:  

Tłumy odwiedzających (mimo okresu przedświątecznego), duże zainteresowanie  kupców z sieci handlowych i sektora HoReCa, producentów i dystrybutorów, utwierdziły nas w tym, że wiosenne targi branży spożywczej w stolicy, są trafną odpowiedzią na potrzeby rynku, firm i handlu. Jesteśmy zadowoleni, że spełniamy oczekiwania naszych Wystawców, ale też robimy wszystko, wsłuchujemy się w głosy i opinie, by każda kolejna edycja była jeszcze lepsza, większa, nowocześniejsza, ciekawsza.
 

W skrócie:
  • dziewięć złotych medali, kilkanaście wyróżnień, dwa debiuty, kilkanaście nowości
  • ponad 20 paneli tematycznych, w których udział wzięli eksperci branży spożywczej, praktycy, fachowcy, właściciele firm, prezesi i managerowie
  • 16 pokazów kulinarnych prowadzonych przez znanych i lubianych szefów kuchni, kuchni polskiej, tajskiej, meksykańskiej, brytyjskiej, włoskiej, ekologicznej i fit
  • warsztaty kulinarne, niekonwencjonalne, oryginalne, prezentowane w specjalnych strefach pokazów i warsztatów
  • degustacje potraw różnych kuchni świata, win polskich i zagranicznych, alkoholi i nalewek regionalnych
  • ciekawe prezentacje stoisk z degustacjami dla odwiedzających
  • okupowana specjalna strefa rozmów handlowych B2B dla wystawców i odwiedzających branży spożywczej
  • aktywne uczestnictwo mediów branżowych i ogólnopolskich w panelach i wystawie.
Tak w pigułce można opisać czwartą edycję Targów WorldFood Warsaw, którą dumnie zakończyliśmy z nadzieją na spotkanie za rok, a wiemy i cieszymy się, że część Wystawców już zadeklarowała swój udział.
 
 
Targi po raz kolejny zaskakują mnie swoją wielkością i co jest znamienne łączą tradycję z nowoczesnością. Są prezentowane najnowsze trendy zarówno z polskich przedsiębiorstw jak i zagranicznych. Unia Europejska baczną uwagę zwraca na jakość i promuje produkty wysokiej jakości. Widać na dzisiejszych targach wszystkie te trendy, czyli połączenie tradycji z nowoczesnością. Jestem tym naprawdę ukontentowany – powiedział podczas otwarcia Andrzej Wojciechowicz, ekspert Komisji Europejskiej branży FMCG.
 
ROZMOWY BIZNESOWE
 
Podczas Targów w specjalnej strefie rozmów B2B,  odbyło się 345 spotkań z przedstawicielami sieci handlowych, sieci HoReCa, hurtowni spożywczych, stacji benzynowych i vendingowych, sklepów z alkoholami, importerami i eksporterami.

– Mamy bardzo duże doświadczenie w targach i krajowych i zagranicznych. Niestety niewiele wystaw w Polsce spełnia nasze oczekiwania, szczególnie biznesowe. WorldFood zaskakuje pozytywnie: organizacją, zainteresowaniem ludzi biznesu, rozmowami nastawionymi na kontrakty i handel itp. Promocja jest bardzo ważna i bez niej nie ma handlu, ale poważne rozmowy i ich efekty, gwarantują stabilizację Firmy i możliwość inwestowania w działania miękkie, również promocję targową, a o to chodzi w każdym biznesie – oceniła rozmowy podczas targów Beata Żółcik, Activ, producent soków.
 

BOGATA OFERTA PRODUKTOWA DLA HORECA
 
Targi WorldFood Warsaw to nie tylko oferta dla handlu to także możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych z producentami oraz dystrybutorami żywności i napojów z kraju i ze świata dla branży HoReCa. Merytoryczne szkolenia i warsztaty to rzetelna dawka wiedzy z zakresu zarządzania biznesem, a także nowinki w rozwijającej się branży gastronomicznej. Na przedstawicieli z sektora HoReCa czekały także ciekawe panele dyskusyjne n/t trendów jakie będą panowały w gastronomii w najbliższych latach. Ale przede wszystkim zadbaliśmy o szeroką ofertę dla herbaciarni, kawiarni czy winiarni, którym to wystawcy z różnych stron świata oferowali najwyższej jakości produkty konieczne do stworzenia wyjątkowego menu. Słodycze, kawa i herbata i wiele innych międzynarodowych produktów czekało na fachowców zaopatrujących branżę HoReCa, szefów i managerów.

WŁOSKI DEBIUT
 
Udany debiut pawilonu włoskiego Bellavita, gwarantowało ponad sześćdziesięciu włoskich producentów żywności i napojów, którzy zaprezentowali z rozmachem autentyczne włoskie wyroby, wyróżniające się jakością, marką i historią. Ale włoskie smaki i zapachy opanowały odwiedzających i wystawców poprzez warsztaty i pokazy kulinarne z udziałem m.in. Andrea Camastry – szefa kuchni i współwłaściciela warszawskiej restauracji Senses, odznaczonej prestiżową gwiazdką Michelin, Umberto Vezzoli z T. Bistrot by Mezoli z Milanu, Tomasza Koleckiego z Polskiego Stowarzyszenia Sommelierów, szefa restauracji Pod Gigantami Pawła Zielińskiego i Marzeny Gromelskiej – szefa Chianti Kręgliccy oraz pizzermanów z Neapolu, którzy poprowadzili warsztaty przygotowywania prawdziwej włoskiej pizzy.
 

ŻYWNOŚĆ EKOLOGICZNA
 
Tegoroczna strefa EcoFood to branża ekologiczna w pigułce, jako odpowiedź na potrzeby konsumentów i handlu. Udział w niej dał szansę na zapoznanie się z ofertą tego sektora, wymianę doświadczeń, pozyskanie nowych partnerów biznesowych, udział w ciekawych panelach i dyskusjach. Wystawienie się w ramach wspólnej powierzchni wystawienniczej dało możliwość identyfikacji producentów pod wspólnym logo EKO a zwiedzającym jasny przekaz.

WINE&SPIRITS
 
Tegoroczna propozycja win rodem z Portugalii, Włoch, Hiszpanii, Afryki Południowej, Ukrainy, Rumunii, Rosji została uzupełniona ofertą wyjątkowych win rodzimych pod kierunkiem prekursora odrodzenia polskiego winiarstwa Romana Myśliwca, właściciela winnicy Golesz,  założyciela Fundacji na rzecz Rozwoju i Promocji Winiarstwa Galicja Vitis.
 
Jesteśmy pierwszy raz na targach spożywczych, a nie winiarskich i zaskakuje nas pozytywnie poziom rozmów i wiedzy zwiedzających n/t wina i winiarstwa. Chcielibyśmy oczywiście dotrzeć do szerszego grona odbiorców z naszymi polskimi winami, które są świetne i trochę niedoceniane, ale mamy nadzieję że organizatorzy pomyślą w przyszłej edycji nad dniem polskiego wina. Fajna atmosfera targów i dobre rozmowy ocenia Roman Myśliwiec.

KUCHNIE ŚWIATA
 
W specjalnej strefie zorganizowaliśmy także pokazy kulinarne kuchni z różnych stron świata: meksykańskiej, tajskiej, włoskiej i polskiej. Najlepsze produkty, specjalności regionalne, słodkie i pikantne przekąski, a wszystko pachnące ziołami i przyprawami z całego świata zaprezentowane przez znanych kucharzy warszawskich restauracji, przez trzy dni były atrakcją dla odwiedzających.
 
 
BOGATY PROGRAM MERYTORYCZNY
 
Panele tematyczne i debaty, współorganizowane przez organizacje branżowe były świetną okazją do zapoznania się z opiniami tych, dla których branża spożywcza jest ważnym sektorem i kołem napędowym polskiej gospodarki. Jakie są perspektywy rozwoju handlu produktami spożywczymi na rynkach krajów trzecich i jakie szanse daje CETA? Dlaczego projekt współpracy i wejścia na rynek brytyjski 2 WAY jest alternatywą dla wielu polskich firm? Czy na polskim winie można zarobić? Ile Polski w polskim produkcie? Czy rozwój branży produktów ekologicznych w Polsce jest zagrożony? Czy i jak  nasze jabłka zawojowały świat prawda i mity? Czy polskie mięso ma szansę powodzenia  na zagranicznych rynkach i na jakich, cena czy jakość – czym wygramy? Czy słodycze to niedoceniany mistrz eksportu? Promocja niezbędna od zawsze – czy umiemy to robić, czy wiemy jak promować produkt a jak firmę? – to tylko niektóre tematy, które poruszaliśmy podczas targów. Jesteśmy otwarci na propozycje tematów dyskusji, paneli czy debat podczas przyszłej edycji.

LAUREACI I WYRÓŻNIENI 2017
 
Jury miało trudne zadanie, bowiem do tegorocznej edycji Konkursu dla Wystawców o Złoty Medal WorldFood Warsaw, zgłoszono ponad 160 produktów. Wszystkie były oryginalne, ciekawe w smaku, niebanalnie opakowane. Finalnie przyznano dziewięć złotych medali, dwanaście wyróżnień, dwie nagrody w kategorii debiuty – krajowy i zagraniczny. Patronat merytoryczny nad Konkursem objęło Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni pod egidą Jarosława Uścińskiego.
 
Lista laureatów Konkursu o Złoty Medal Targów WorldFood Warsaw 2017 na stronie www.worldfood.pl

Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję targów WorldFood Warsaw!

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: PAPSTAR Winterhalter Polska Pizzola Smoker Dora Metal M. Ferber Wypożyczalnia Sprzętu Cateringowego Sokołów Robot - Coupe Belgium`s Best Nektar Natura Menos Tableart Tomasz Miszczak Werner & Mertz POSbistro M&M Gastro Makro Cash & Carry Watersystem Na Lunch M. Ferber Wypożyczalnia Sprzętu Cateringowego Krosno Reinex Barry Callebaut Steinberg Artek Lunch24.pl Gorbi Manitowoc Foodservice Convotherm Mazowiecka Grupa Szkoleniowo – Doradcza Gaspol
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000