Pod koniec czerwca w Warszawie i Lublinie odbyły się spotkania branży HoReCa zamykające wiosenną edycję ogólnopolskiego cyklu Szef dla Szefów. Organizatorem inicjatywy była firma MAKRO Cash&Carry Polska.
W Szefie dla Szefów udział wzięło ponad 600 osób związanych ze środowiskiem gastronomicznym, pośród których znaleźli się właściciele i menadżerowie restauracji oraz szefowie kuchni. MAKRO z wiosennym cyklem wydarzeń zagościło w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, we Wrocławiu, w Łodzi i Lublinie.
Podczas spotkań branżowych uczestnicy mieli możliwość porozmawiać z ekspertami związanymi ze środowiskiem gastronomicznym. Jednym z gości Szefa była Redaktor Naczelna Żółtego Przewodnika Gault & Millau Polska, Justyna Adamczyk, która przybliżyła kryteria oceny lokali gastronomicznych przez jego inspektorów i odpowiedziała na pytanie: Co zrobić, aby zagościć na kartach G&M?
Pokazy i warsztaty kulinarne organizowane w ramach wydarzenia prowadzone zaś były przez znanych i cenionych szefów kuchni. Swoją wiedzą i umiejętnościami podzielił się m.in. szef kuchni i przewodniczący Italian Association of Professional Chefs (APCI), Roberto Carcangiu oraz szef kuchni restauracji Aruana, Witold Iwański.
Ostatnie warszawskie spotkanie odbyło się 28. czerwca w lokalu Tel Aviv Food & Wine. Uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się m.in. jak efektywnie zarządzać personelem w gastronomii. O sztuce budowania zespołu opowiedział Trener Biznesu, Grzegorz Pawłowski. Zorganizowany został również mini pokaz kulinarny, podczas którego przygotowano wegańskie nabiały, m.in. kefir na tybetańskich grzybach, cheddar z migdałów oraz desery bezglutenowe i bezcukrowe. Potrawy przyrządzili szef kuchni Tel Aviv Food & Wine, Paweł Skóra oraz patisser, Julia Parol. Jednym z gości spotkania był Przemysław Franczak, Menedżer Pionu Grupy Klientów HoReCa w MAKRO, który zaprezentował nowości w ofercie superfoods dostępne w sieci.
Tematem przewodnim Szefa dla Szefów, który odbył się 29 czerwca w Lublinie, była identyfikacja niszy na rynku zgodnie z teorią marketingową długiego ogona. W spotkaniu wziął udział również Robert Ciechomski, TGM Horeca w MAKRO, który przedstawił inspiracje i pomysły na sezon letni oraz nowości produktowe sieci.
Aby poznać pełną i aktualną ofertę
MAKRO zapraszamy na
www.makro.pl
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.