Restauratorzy wciąż walczą o swoich gości przyciągając ich atrakcyjnymi cenami i nowymi pozycjami w menu. Dbają również o to, aby produkty serwowane w ich lokalu były smaczne, świeże i nie zawierały sztucznych barwników, czy konserwantów. Odpowiedzią na tego typu potrzeby jest firma Belfood – innowacyjny producent naturalnych 100% soków, nektarów i napoi dedykowanych dla sektora HORECA.
Wśród tegorocznych wystawców na Międzynarodowych Targach HORECA®, które odbyły się w dniach 4-6 listopada 2015 r., znalazła się firma Belfood Sp. z o. o. To młoda, polska, rodzinna spółka bazująca na dwudziestoletnim doświadczeniu w branży spożywczej. Podstawą organizacji Belfood jest głęboka wiedza technologiczna połączona ze znajomością rynku, trendów konsumenckich oraz kreatywnością talentów.
– Nie jesteśmy jedyni, którzy oferują soki. Innowacyjne jest to w jaki sposób je podajemy, a to przekłada się na wyróżnik jakościowy w postaci smakowitości, świeżości, aromatu i walorów odżywczych. My oferujemy rozwiązania systemowe, czyli soki w postaci zagęszczonej, plus odpowiedni sprzęt do ich przygotowania, ekspozycji, wydania i schłodzenia. Unikatem jest to, że nasze soki oferowane są bezpośrednio w HORECE w formie zagęszczonej. Soki zagęszczone – w żargonie technologicznym koncentraty soków – powstają ze świeżo wyciśniętych owoców przez odparowanie wody. Dodatkowo PURENA skraca łańcuch dostaw, dostarczając sok bezpośrednio do hotelu, restauracji, czy kantyny. Nasz produkt jest jeszcze unikatowy w jednym aspekcie – oszczędność opakowań. Z jednego kilograma zagęszczonego soku powstaje pięć litrów gotowego soku. Jedna saszetka jest ekwiwalentem pięciu butelek, kartonów transportowanych z punktu A do punktu B. Tym samym wszystko: opakowania, logistyka, przestrzeń magazynowa jest skumulowane i kosztuje pięć razy mniej – podkreśla Grzegorz Frącek – prezes i główny udziałowiec firmy Belfood.
W bogatej ofercie
Belfood znajdą Państwo trzy grupy produktów marki
PURENA:
- naturalne soki i nektary powstałe wyłącznie z owoców,
- wysokiej jakości napoje owocowe,
- napoje gorące w postaci naturalnego ekstraktu z kawy i herbaty.
Przedstawiciele
Belfood wspierają swoich klientów oferując im również profesjonalny sprzęt, taki jak:
- dzbanki,
- miarki,
- dyspensery manualne i automatyczne
- urządzenia mieszająco-chłodzące postmix.
Przewaga takiego rozwiązania w konfrontacji z tradycyjnymi sokami w kartonach czy butelkach wynika z eliminacji wielu zbędnych kosztów, jak np. mnogość opakowań. W konsekwencji produkty marki PURENA pakowane są w 1 kg foliowe saszetki zwane Doypack i oferowane w kartonach zbiorczych po 6 sztuk jednego rodzaju. Dodatkowym atutem jest to, że są trwałe, pasteryzowane, posiadają termin przydatności 12 miesięcy od daty produkcji.
Kluczem do sukcesu firmy Belfood jest jej pilnie strzeżona receptura, której cząstkę zdradził nam Grzegorz Frącek: Całe moje życie zawodowe tj. 20 lat, poświęciłem sokom i napojom. Ja nic innego nie umiem w życiu robić. O recepturze naszych soków nie mogę powiedzieć wszystkiego. Kluczem naszej kompozycji jest połączenie dwóch przeciwstawnych owoców. Pomarańczy słodkiej, bardzo pitnej, w gęstości rzadkiej, o lekko słomkowym zabarwieniu pomarańczowym z pomarańczą, która jest mało słodka, wnosi goryczkę, ale daje bardzo silny aromat i kolor. Połączenie Brazylii z Hiszpanią to jest nasz pomarańcz premium plus. Natomiast w soku jabłkowym udział owoców jest rozłożony przez 5 do 6 gatunków jabłek. Oczywiście tu stosujemy nasze grójeckie, najlepsze polskie jabłko.
Podczas każdego dnia trwania targów, zwiedzający stoisko Belfood mogli ugasić swoje pragnienie próbując naturalnych soków oraz napojów. Każdy także mógł dowiedzieć się o korzyściach wynikających z możliwości, jakie niesie za sobą prestiż marki PURENA. Nie zabrakło również pozytywnych reakcji najmłodszych konsumentów. Co ważne, 100% naturalne soki PURENA spełniają wszystkie wymogi Instytutu Żywności i Żywienia. Wpływa to na ogromne zaufanie klientów oraz gwarantuje najwyższą jakość proponowanych rozwiązań.
Jury konkursu na najlepszy produkt dla Hotelarstwa i Gastronomii na targach HORECA® nie pozostało obojętne wobec marki Belfood. Dlatego też zdobycie nagrody głównej za sok jabłkowy 100%, zagęszczony PURENA w kategorii Artykuły Spożywcze i Napoje to dla firmy duże uznanie ciężkiej pracy całego zespołu.
Każdy, kto na targach spróbował naturalnego soku owocowego mógł przekonać się, że jest on idealny dla osób dbających o swoje zdrowie. Soki PURENA to produkty najwyższej jakości, a także spora oszczędność pieniędzy i przestrzeni. Powstają one ze starannie wyselekcjonowanych owoców i odpowiednio wybranych sadów. Ich pomysłodawcy codziennie starają się sprostać oczekiwaniom i wymaganiom nowoczesnego konsumenta. Już dziś zapowiadają inaugurację swojego przełomowego rozwiązania Post Mix, które będzie niespodzianką na kolejnych targach w roku 2016.
Opublikowała: Marta Śmiechowska
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ofertą firmy Belfood na stronie:
www.belfood.pl
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.