Pod koniec marca 2017 r. w Zakopanem sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska po raz pierwszy zorganizowała spotkania z cyklu Szef dla Młodych Talentów oraz Szef dla Szefów. W wydarzeniach wzięło udział ponad 300 przedstawicieli podhalańskiej gastronomii.
Pierwszy podhalański Mikser Kulinarny z cyklu Szef dla Młodych Talentów odbył się 27 marca w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych im. W. Zamoyskiego. W spotkaniu udział wzięło około 100 uczniów ze szkół gastronomicznych w Zakopanem i Nowym Targu.
Pokaz kulinarny, zorganizowany w ramach wydarzenia, poprowadził Wojtek Harapkiewicz – szef kuchni restauracji Babinicz w Szczawnie-Zdroju i wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Euro-Toques Polska. Jego tematem była Dziczyzna bez tajemnic, a pośród zaprezentowanych dań znalazły się m.in. sałatka z confitowanym schabem z dzika i chipsami ze skorzonery oraz eko burgery z dziczyzny z ozorem wołowym. Ponadto, uczestnicy programu wzięli udział w szkoleniu pt. Mąki – rodzaje, typy i zastosowanie, które poprowadził Piotr Kuziela, Target Group Manager HoReCa w MAKRO.
Dzień później, 28 marca, odbyło się pierwsze szkolenie dla personelu i konferencja dla kadry zarządzającej gastronomią w ramach cyklu Szef dla Szefów. Wydarzenia rozpoczęły się od zajęć przygotowujących do prawidłowego serwisu i obsługi gości. Managerowie i właściciele restauracji wzięli zaś udział w pokazie kulinarnym szefa kuchni Wojtka Harapkiewicza i poznali zasady łączenia wina z potrawami.
Gośćmi spotkania byli również manager rynku w MAKRO, Elżbieta Krzyżak oraz manager pionu Ultra Świeża Żywność/Grupa Klientów HoReCa w MAKRO, Przemysław Franczak, którzy zaprezentowali strategię wsparcia oraz ofertę sieci skierowaną do sektora HoReCa na Podhalu.
W wydarzeniu z cyklu
Szef dla Szefów wzięło udział około 200 przedstawicieli branży gastronomicznej, a jego partnerem była Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury oraz marka Provincja.
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.